Tfosheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ekstern videoboks fra Trust Trust er ute med en ny ekstern TV-boks, denne gangen med opptaksmuligheter for video og TV via USB 2.0, men PVR-programvare må skaffes på egenhånd. Les artikkelen her Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg har tittet på msi sin usb2 tvboks som koster 600,-!! på komplett.no Det hadde vært veldig interessant å få testet denne, dan den ligger under halve prisen av andre usb2 bokser. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Litt info om msi sin: trykk Trust ser og høres konge ut, men prisen var litt høy. For vel vente litt Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Den trust boksen var jo akkurat som alt det andre Trust lager; stygg, funksjonell og ikke videre billig. Trust er og blir ett av verdens største jallafirma. Skjønner ikke hvorfor så mange butikker fører produktene deres når det har kommet så mange gode alternativer? Når det gjelder MSI sin, så er jo den en del penere og se på, samtidig som den lover de samme funksjonene som Trust sin gjør. Det jeg bare lurer på med MSI enheten er hva som sto i hodet til designeren nå han monterte USB koblingen på samme kortside som coax inngangen? Hvordan i huleste kunne vedkommende innbille seg at det der kunne være praktisk? -KJ Endret 14. januar 2004 av jevel Lenke til kommentar
cpy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Den trust boksen var jo akkurat som alt det andre Trust lager; stygg, funksjonell og ikke videre billig. Trust er og blir ett av verdens største jallafirma. Skjønner ikke hvorfor så mange butikker fører produktene deres når det har kommet så mange gode alternativer?-KJ Bedre selgere? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Tror nok heller det er muligheten til bedre inntjening, jeg. Trus er jo så hundbillig i innkjøp at hvis du selger en enhet fra dem, så tilsvarer det to av ASUS/MSi eller lignende... Nei seriøst. Trust er ut! -KJ Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hm, tenkte også på den msi til 600, før en leste dette http://www.tv-cards.com/messageboard/viewtopic.php?t=3562 skal vist ikke være særlig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå