Gå til innhold

erfaringer med SIBA

geron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan tenke meg at å ringe dem blir vanskelig. Jeg prøvde mange ganger, men "de har visst ikke telefon", så jeg ble automatisk satt over til Siba Sverige, og så måtte de gi beskjed til siba butikken jeg skulla ha tak i, for så å ringe meg... idiotisk.. og hvordan kunne de egetlig ringe meg? de hadde jo ikke telefon.. dessuten har de ikke peiling på hva de holder på med, iallefall ikke i siba stavanger, jeg skull update min p800 på verkstedet deres, men de greide bare å instalere den medfølgende versjonene, 4 GANGER... så jeg vet ikke om ejg ville anbefalt dem.. hvis du skal handre i webbutikk, har telebutikken ganske like tilbud/priser

Endret av [PaaL]
Lenke til kommentar

Jeg har lært en ting... Man skal ikke stå å høre på hva betjeningen sier uansett.. gå heller feks inn på denne siden... Da kan man tenke hvor mye man vil.. Og man behøver ikke føle seg stresset til å kjøpe noe hvis man ikke finner noe..

Jeg hadde aldri gått til en butikk for å kjøpe tlf uten å vite hva jeg skulle ha.. Jeg kan ikke ta sånne besluttninger på flekken altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...