geron Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har noen av dere noen erfaringer med nettbutikken SIBA? ER dette en seriøs butikk og hvordan er de med kundebehandlingen? Om en telefon skulle bli ødelagt, er de da vanskelige med servicen? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 De fleste butikker som har nettbutikker er seriøse. Har ikke hørt noe gale om servicen heller, men hvis du skal kjøpe telefon så er det kanskje lurere med f.eks. www.komplett.no? Lenke til kommentar
[PaaL] Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Kan tenke meg at å ringe dem blir vanskelig. Jeg prøvde mange ganger, men "de har visst ikke telefon", så jeg ble automatisk satt over til Siba Sverige, og så måtte de gi beskjed til siba butikken jeg skulla ha tak i, for så å ringe meg... idiotisk.. og hvordan kunne de egetlig ringe meg? de hadde jo ikke telefon.. dessuten har de ikke peiling på hva de holder på med, iallefall ikke i siba stavanger, jeg skull update min p800 på verkstedet deres, men de greide bare å instalere den medfølgende versjonene, 4 GANGER... så jeg vet ikke om ejg ville anbefalt dem.. hvis du skal handre i webbutikk, har telebutikken ganske like tilbud/priser Endret 14. januar 2004 av [PaaL] Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hmm.. jeg har ikke hatt problemer med å ringe siba? men, ja ja. Lenke til kommentar
Festo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg kjøpte min telefon på Siba i Oslo. Det var ikke noe stress. Betjeningen hadde peiling på hva han solgte meg for noe også, i mot for Elkjøp feks Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har lært en ting... Man skal ikke stå å høre på hva betjeningen sier uansett.. gå heller feks inn på denne siden... Da kan man tenke hvor mye man vil.. Og man behøver ikke føle seg stresset til å kjøpe noe hvis man ikke finner noe.. Jeg hadde aldri gått til en butikk for å kjøpe tlf uten å vite hva jeg skulle ha.. Jeg kan ikke ta sånne besluttninger på flekken altså.. Lenke til kommentar
Festo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 takk for foredraget mr. kry! I mitt tilfelle visste jeg hva jeg skulle ha. Poenget var at jeg merket at betjeningen visste like mye som meg. Dessuten beveger denne diskusjonen seg utenfor temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå