Spillredaksjonen Skrevet 16. august 2023 Del Skrevet 16. august 2023 Xbox introduserer anmerkningssystem for å straffe dårlig oppførsel Opplyser om hva spillere straffes for og hvor lenge de blir utestengt fra nettfunksjonalitet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Nitode Skrevet 16. august 2023 Del Skrevet 16. august 2023 Flott tiltak som er etterlengtet. Må starte et sted, sikkert noe som kan forbedres, men godt noen har startet med det. 3 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. august 2023 Del Skrevet 16. august 2023 Nysgjerrig på hvordan dette vil gjøres i praksis. Bra at det tilsynelatende alltid skal være et menneske involvert slik at en forhåpentligvis minimerer feilaktig utestengelse, men om utgangspunktet er opp til 60 sekunders opptak, potensielt av andre sine samtaler (?) er jeg spent på hvordan det vil slå ut. Men mulig de har andre måter å overvåke dette på? Forhåpentligvis klarer Microsoft å gjennomføre dette på en god måte, de burde ha gode forutsetninger, men jeg håper spilljournalister tør å ha et litt kritisk blikk på dette så ikke en ender med å skape enda større problemer enn de en forsøker å løse. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 16. august 2023 Del Skrevet 16. august 2023 (endret) Dette er gode nyheter. Eg håper dette kjem for Steam/Epic/Battle.net også. Merker dette spesielt i COD! Måten tøffe keyboard cowboys/voice gangstah tullinger holder på når dei blir skutt, eller ikkje vinner er, for meg, totalt bak mål. Men, dette bør og følges godt opp. Om ein blir skutt, og skriker FU** .. så må ikkje dette bli ein ting som skal bannes... sikter heller mot dei som går ut rasistisk, hat og anna. Om ein slit så fælt når ein speler spel, kanskje ein burde ta ein spasertur eller slappe litt av i stedet!! Endret 16. august 2023 av Shaddiz 1 Lenke til kommentar
Rosalina Skrevet 16. august 2023 Del Skrevet 16. august 2023 Et godt tiltak det er helt utrolig hvor giftige folk kan være. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå