Sjørøver Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 På 2000-tallet hadde en del spill ganske kule reklame-kampanjer. Jeg har glemt de fleste, men kom over denne på YouTube. Hvilke andre kule reklamer husker dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Denne originale xbox reklamen som gikk på en egen viasat kanal rett før den skulle lanseres i Norge Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Kan spillbare demoer på CD'er som fulgte med PC-blader regnes som "reklame" ? Demoen til et eller annet flyspill jeg aldeles ikke husker navnet på hadde gitarriffet fra D.A.D - Sleeping my Day Away som musikk. Det her var jo litt før alle hadde internett og enda lengre før man hadde Soundhound og den slags hjelpemidler til å finne ut hva pokkern dette var for noe. Fant ikke ut av hvilken låt det var før en kamerat av meg satte den på random i bilen på slutten av 90-tallet en gang og jeg blei helt ekstatisk og utbrøyt "DET ER JO DEN JO!!" Lenke til kommentar
dørmatte Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Den offisielle Minecraft-traileren er laget av Dennis Vareide. Ganske kult at en nordmann står bak traileren til et av de største videospillene noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå