Berrern Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Jeg er i full sving med aa oppgradere PC'en min, og har endelig kommet til lydkortet. Har fra foer et Audigy LS (IKKE Audigy2) - men har naa vurdert Audigy 2-serien. Er det egentlig noe poeng i aa oppgradere fra LS til Audigy 2 ZS PRO? Bortsett fra 7.1 og 5.1 surroundlyd - og selvsagt den kule bay-tingen som foelger med ZS Pro, finner ikke jeg noe saerlig forskjell paa dem - men jeg har ikke mye peiling paa lydkort-spesifikasjoner heller Det jeg bruker lydkortet mest til er spill - da spesielt Desert Combat (BF1942 mod). Bruker for tiden 'Medium sound detail' og '22Khz sound quality', men dette kan settes opp til High og 44KHz. Naar jeg gjoer det mister jeg en del FPS Vil en oppgradering til 2 ZS Pro gjoere at jeg kan kjoere slike settings paa MAX uten noen som helst slowdown? Er prosessoren/minnet/hastigheten paa 2ZS Pro bedre/stoerre enn LS? Haaper noen kan komme med raad Lenke til kommentar
Rage Against My Machine Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvor i pokker finner du et ZS Pro? Har letet over alt... Lenke til kommentar
Berrern Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hvor i pokker finner du et ZS Pro? Har letet over alt... ZS Platinum Pro mente jeg, sorry... Den finnes overalt, for exempel pcutstyr.no og komplett.no Lenke til kommentar
Rage Against My Machine Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det var egentli feil av meg for jeg trodde du mente et Platinum NonPro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå