Gå til innhold

Counter Strike

Anbefalte innlegg

Nå har jeg spilt mange forskellige online spill som har vært morsome, men alle snakker cs. Jeg prøvde å laste det ned fra dc++, men det er så mange varianter + at du må ha half life?? dette skjønner jeg ikke helt. Hva må jeg gjøre for å kunne spille counter strike online? (mange som ler nå tenker jeg....litt dumt spørsmål ja.....) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle her har rett. Det er best å kjøpe Half-Life, da får du en cd-key som ikke er brukt. Det er mulig å finne cd-keyer på net, men som regel er alle brukt.

Half-Life er på en måte "rota til treet"...Du må ha Hl uansett hvilket mod du vil ha.

+ Ett lite tips:

Hvis du er usikker på om du skal spille 1.6 eller 1.5, så er det mulig å ha begge installert sammtidig. 1.5 er en vanlig oppdatering, som du må installere i Hl mappa. Mens Steam der i mot er på en måte ett eget lite program. Som du ikke må innstallere i Hl mappa, på den måten kan du spille begge ;)

Lenke til kommentar

Kjøpe en retail verson av cs er jo enklest alt, så laster du ned steam slik at den oppdaterer cs av seg selv. De som ikke liker den nyeste versonen av cs får lov til å ha sin mening, men før eller siden må man lære seg å spille siste verson?

Lenke til kommentar
Du må oppdatere Half-Life til versjon 1.1.0.0 eller noe også, og last ned 1.5, for 1.6 suger.....

Den offisielle siden er forresten www.counter-strike.net

og hvorfor suger 1.6 ? :roll:

1.6 suger ikke, det er bare fjortisser som lever i fortiden. De tror det er "kult" å hate 1.5 siden alle gjorde det til å begynne med. 1.6 funker fint, bare steam som er på jorde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...