Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Runde 1


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Veldig forskjellige situasjoner dette då. Mange veit at dommer sjelden blåser når speler har "avslutta". Det vere seg denne situasjonenog godt mulig Antony sin. VVD sin situasjon for noken år sia er jo en vi poolfolk husker godt. Wolveskeeper kvesta vel en Leedsspeler i lufta forrige sesong også, har sett noke klipp av det og det var enda likare det som skjedde i går. Soleklar straffe - ikkje gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Whiteshit skrev (15 timer siden):

Veldig forskjellige situasjoner dette då. Mange veit at dommer sjelden blåser når speler har "avslutta". Det vere seg denne situasjonenog godt mulig Antony sin. VVD sin situasjon for noken år sia er jo en vi poolfolk husker godt. Wolveskeeper kvesta vel en Leedsspeler i lufta forrige sesong også, har sett noke klipp av det og det var enda likare det som skjedde i går. Soleklar straffe - ikkje gitt.

Er det egentlig så forskjellig? Den i Spurs-kampen på klippet så fikk spiller avslutta, men den med Antony så var jo ballen fortsatt i spill, og det var til og med en takling på beina hans og ikke en "uheldig kollisjon" som den med Onana.

Jeg er bare nysgjerrig på hva som gjør at de skiller på slikt i regelverket, for jeg forstår det egentlig ikke. Dette har frustrert meg i mange år.

Ja, den mellom Wolves og Leeds i fjor var drøy. Keeper gikk til og med ut med armene strake. Utrolig at det ikke ble straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...