Spillredaksjonen Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Quake II-oppussing ute nå Inkluderer flerspiller, begge utvidelsene, en helt ny kampanje og Quake II 64. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 En sann gavepakke dette her! 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. august 2023 Del Skrevet 12. august 2023 (endret) Quote 64 Player Deathmatch Pack Notes (Feb.23.1998) Here are three large deathmatch maps that we've cooked up for Quake II. It is recommended that, as a client, you have at least 32 megs of RAM to use these maps. As a server, you should get the beefiest processor and as much memory as you can get your hands on if you wish to run a 64 player server. In tests that we ran here at id, a PPro200 peaks at about 50 clients, and our 400mhz Alpha started sweating at about 64 players. Drøye 25 år senere er spillet nedgradert til 16 spillere. Nei, dette er tull. Det ser ut til at det er listen-servere igjen og det er ubrukelig, noe folk skjønte straks i 1996 med det første Quake. Host får 0 latency og server FPS rett i klienten. Som kniv i smør vs folk med latency. Fordelen til han som hoster listen er stor. Som man kan se har Bobby 0 latency. Det gjør ham ikke automatisk god, men langt mindre dårlig enn realiteten. Bildet har jeg "lånt" fra en YouTube-video Det er antakelig mulig å kjøre parameter-dedicated 16 og portnummer, men i praksis vil det være en sjeldenhet og mangelfullt. Det var alltids noen som hadde bedre linje for to og et halvt tiår siden, men å spille rett på server er rett og slett usportslig. Endret 12. august 2023 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå