Spillredaksjonen Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Anmeldelse: Atlas Fallen En dårlig immitasjon av bedre spill, men sandskøytingen er i det minste gøy i Atlas Fallen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
tjall Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Hvorfor sliter jeg sånn med å forstørre bildene på siden deres? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Karakter som forventet etter å ha sett gameplay på youtube, takk for advarselen Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 tjall skrev (Akkurat nå): Hvorfor sliter jeg sånn med å forstørre bildene på siden deres? Safari og mac her, trykker på bildene så blir de store. Funker i Chrome. Går ikke det hos deg? Lenke til kommentar
tjall Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Guybrush 3pwood skrev: tjall skrev (Akkurat nå): Hvorfor sliter jeg sånn med å forstørre bildene på siden deres? Safari og mac her, trykker på bildene så blir de store. Funker i Chrome. Går ikke det hos deg? Windows + Chrome. Det fungerer av og til, men noen ganger står det bare og laster, eller så kan halve bildet dukke opp. Mulig det er noe lokalt. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 tjall skrev (1 time siden): Windows + Chrome. Det fungerer av og til, men noen ganger står det bare og laster, eller så kan halve bildet dukke opp. Mulig det er noe lokalt. Hadde også det problemet når jeg hadde pc.. faktisk Lenke til kommentar
Renny Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Fin anmeldelse ...pst hvem måtte google ordet "arbitrære" Lenke til kommentar
Erlho Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 tjall skrev: Hvorfor sliter jeg sånn med å forstørre bildene på siden deres? Pleier å hjelpe hvis du tømmer minnet til nettlesern. Hender den ikke klare å laste inn bilder første gang, og blir stuck i en evig loop hvor den laster inn den korrupte fila fra minnet. Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 tjall skrev: Hvorfor sliter jeg sånn med å forstørre bildene på siden deres? Ctrl+F5 så tenker jeg det løser seg. Lenke til kommentar
dreadbolt Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Men The Surge 3 vil vi ikke lage, neida. Vi lager middelmådig ræl som dette i stedet -_- Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Husker jeg så reveal traileren og første jeg sa, med en gang, til meg selv var:"NEI!" Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. august 2023 Del Skrevet 14. august 2023 Syntes Forspoken er mye bedre jeg men dette er jo omtrent en clone av det ser det ut som og det blir ikke alltid bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå