Spillredaksjonen Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Obsidian-eventyret Avowed skulle opprinnelig bli et flerspillerspill – Vi innså at vi ikke fokuserte på tingene vi er best på. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Takk gud. Trenger flere spill som er single player. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 WigNut skrev: Takk gud. Trenger flere spill som er single player. Helt enig med deg. Fallout og elde scrolls onlineversjoner klarer ikke fnege med på samme måte som multiplayer gjør. Begge er derimot spill jeg egentlig vil like, men klarer det bare ikke. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 (endret) Hva menes med flerspiller, MMO eller online co-op? Hadde ikke hatt noe i mot om sistnevnte var mulig. Endret 11. august 2023 av TheKims Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 16 hours ago, WigNut said: Takk gud. Trenger flere spill som er single player. Tja jeg skulle ønske singleplayer spill var singleplayer spill og multiplayer spill var multiplayer spill. Problemet er vel altfor ofte at de skal kombineres. Spesielt ofte skjer det at multiplayer spill skal tilpasses de som ikke vil spille multiplayer, med det resultat at spillet blir kjedeligere. Har ikke spilt MMO på mange år pga det. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Reg2000 skrev: 16 hours ago, WigNut said: Takk gud. Trenger flere spill som er single player. Tja jeg skulle ønske singleplayer spill var singleplayer spill og multiplayer spill var multiplayer spill. Problemet er vel altfor ofte at de skal kombineres. Spesielt ofte skjer det at multiplayer spill skal tilpasses de som ikke vil spille multiplayer, med det resultat at spillet blir kjedeligere. Har ikke spilt MMO på mange år pga det. Amen :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå