GamleHansen Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Hei, Har et hjemmenettverk med følgende oppsett: Altibox VMG i bromodus - kablet til ASUS GT-AX11000 - Trådløst kobling mesh til to ASUS XT8 - den ene noden har kabel fra seg og inn i stasjonnær pc. Når jeg kjøre speedtesten til lyse så får jeg 3ms og hastigheten jeg betaler for. Men i spill så flyr pingen mellom 40 -230 (Modern Warfere - Diablo 4 etc). Har og prøvd med kabel direkte fra ruter med samme problem. Har kjørt reinstallering av spillene uten at det har løst problemet. Begynner å gå tom for ideer.. Noen som har inspill til løsning? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Kan det være maskinvaren som er problemet? Altså for mye arbeid enten på CPU eller GPU? Tom for RAM? Antivirus av et eller annet slag som inspiserer pakkene? Lenke til kommentar
GamleHansen Skrevet 10. august 2023 Forfatter Del Skrevet 10. august 2023 CPU ser ok ut. Ram ligger på 10 av 16 gig i spill. GPU har temp på 80. Kjørte nettopp en fresh windows install. Samme problemene enda. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Lagger det på noe som helst vis i singleplayer spill? Kan jo selvsagt være feil på nettverksutstyr eller ethernet plugg på HK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå