minim Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 Jeg ser på å oppgradere spilleren i en gammel tur-prosjektbil jeg har kjøpt. Den har 12 kanals forsterker (i realiteten 9 kanaler i bruk). Ser da på løsninger med DSP som gjerne har toslink kabel som jo ikke er feil, men det er ikke hovedenheter med 7-10" skjerm som har toslink. Leter jeg på feil steder eller henger denne bransjen igjen en 10-15 år? Har igrunnen ikke veldig høye krav utover at jeg gjerne skulle unngått rca kabling til dsp/multikanal forsterker. Er også åpen for tips til dsp/multikanal forsterker, men der føler jeg det er enklere å finne noe bra enn når det kommer til spiller/hovedenhet. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Ser ut som det kun er "Kina spillere" som har toslink. Alpine har hdmi ut, jeg kan ikke nok om en splitter som tar ut toslink fra hdmi er bra nok for det du trenger signalet til. https://www.crutchfield.com/g_300/All-Car-Stereos.html?tp=5684&fa=1#&nvpair=AG_Outputs|FFHDMI_Out Lenke til kommentar
minim Skrevet 10. august 2023 Forfatter Del Skrevet 10. august 2023 Har lagt merke til det samme. Har dette noe med kopi beskyttelse på digitalt materiell å gjøre siden de store navnene virker å sky dette som pesten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå