Psykake Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) Også ender man opp med et hav av irrelevante innlegg fordi man ikke har nådd dagens kvote med oppmerksomhet 🙃 Endret 8. oktober 2023 av Psykake Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Det kan se ut som at de som styrer her inne ønsker å gjøre et nummer ut av å gjøre seg kostbare ved å ikke svare på hvor mange "likes" hver enkelt bruker har per dag. 🤭 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 36 minutes ago, :utakt said: Et alternativ til å skrive "Enig" er jo å ikke skrive noe. Det kan anbefales. Helt enig 2 2 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 fivebigcities skrev (På 8.10.2023 den 8:11 PM): Det kan se ut som at de som styrer her inne ønsker å gjøre et nummer ut av å gjøre seg kostbare ved å ikke svare på hvor mange "likes" hver enkelt bruker har per dag. 🤭 Du skal få vite det hvis du "wine and dine" meg Jeg visste det ikke før nylig så da kan jeg avsløre hemmeligheten. Et tresifret antall "likes" per dag, mer enn nok for de aller fleste. Always leave them wanting more 4 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. oktober 2023 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) :utakt skrev (På 8.10.2023 den 7:55 PM): Et alternativ til å skrive "Enig" er jo å ikke skrive noe. Det kan anbefales. Dette. Bruk "like" funksjonen for å si seg enig med noe. Hvis man har noe å tilføre debatten, annet enn "enig", så er det supert om man skriver et innlegg Endret 10. oktober 2023 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå