torbjornen Skrevet 8. august 2023 Del Skrevet 8. august 2023 Ved forsøk på å gje tommel o.l. får eg no følgjande melding: "Beklager, du kan ikke bruke reaksjoner noe mer i dag". Er dette innført bevisst, og kva er i så fall poenget med dette? 1 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. august 2023 Forfatter Del Skrevet 8. august 2023 Det ser ut til at dette problemet var forbigåande. 2 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. august 2023 Forfatter Del Skrevet 26. august 2023 Men no er det tilbake. 2 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 26. august 2023 Del Skrevet 26. august 2023 torbjornen skrev (8 minutter siden): Men no er det tilbake. Har ikke opplevd dette, vet du hvor mangen tommeler, du faar, til aa dele ut? 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. august 2023 Del Skrevet 30. august 2023 Ja, det er bevisst, og det er likt for alle brukere. 3 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Samme har jeg også opplevd. Hvor mange "likes" er det mulig å gå hver dag nå? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 On 30.8.2023 at 9:22 PM, Duriello said: Fordi? Tipper unngå spam. Lenke til kommentar
Gjest MKII Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 On 30.8.2023 at 8:51 PM, Gaea said: Ja, det er bevisst, og det er likt for alle brukere. Hvis dette er bevisst virker det umiddelbart idiotiskt på meg i alle fall: Skal brukere ha en "kvote" på hvor mye vi har lov å engasjere oss her pr. dag?! Er det "storebror" som skal passe på at vi ikke er for aktive her, men kommer oss ut i frisk luft, spiser sundt og får nok søvn og så videre...?! 3 1 Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 Abigor skrev (54 minutter siden): Tipper unngå spam. Hvordan kan det å like en post være spam? 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 På samme måte som hvordan kan det å sende en epost være spam. Spam er ikke en, men mange. Diskusjonen handler ikke om å like en post. Det handler om å like mange. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 Abigor skrev (På 23.9.2023 den 11.56): På samme måte som hvordan kan det å sende en epost være spam. Spam er ikke en, men mange. Diskusjonen handler ikke om å like en post. Det handler om å like mange. Så hva er egentlig max-grensen for hvor mange likes folk kan gi hver dag da? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 WeirdFace skrev (1 minutt siden): Så hva er egentlig max-grensen for hvor mange likes folk kan gi hver dag da? Det lurer jeg også på. Hadde tenkt å gi deg en "tommel opp" for å illustrere at jeg liker spørsmålet ditt, og undrer på det samme. Meeen grunnet rasjonering på tomler, må jeg la være. Kanskje kommer det et annet innlegg jeg trenger "å like" senere?! --- PS: kommentarsystemet til en del nettaviser (BT/E24/Aftenposten) har samme begrensning. Det er EKSTREMT plagsomt. I løpet av to artikler har jeg brukt opp alle tomlene mine den dagen. Fordi jeg synes mange innlegg er innsiktsfulle og gode. Dette liker jeg å belønne. Men neeeeide ... Hos de er det minst mulig engasjement som gjelder. Nå skal diskusjon.no begynne med det samme? For real? //// PPS: Hvis formålet er å hindre botter, så sett ett tak på 100 tomler eller noe sånt, da. Ferske kontoer, eller kontorer uten X antall innlegg kan kanskje få max 10 tomler, men da må dere være kjappe med å gi mer rettigheter så snart dere forstår at vi er reelle brukere! «Identifiser med BankID for 1000 nye tomler» 🤣😩🤯 2 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 MTX for diskusjon.no - 50 kroner for +150 likes grense 4 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 30 minutes ago, WeirdFace said: Så hva er egentlig max-grensen for hvor mange likes folk kan gi hver dag da? Aner ikke 😆 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 22 minutes ago, qualbeen said: Det lurer jeg også på. Hadde tenkt å gi deg en "tommel opp" for å illustrere at jeg liker spørsmålet ditt, og undrer på det samme. Meeen grunnet rasjonering på tomler, må jeg la være. Kanskje kommer det et annet innlegg jeg trenger "å like" senere?! --- PS: kommentarsystemet til en del nettaviser (BT/E24/Aftenposten) har samme begrensning. Det er EKSTREMT plagsomt. I løpet av to artikler har jeg brukt opp alle tomlene mine den dagen. Fordi jeg synes mange innlegg er innsiktsfulle og gode. Dette liker jeg å belønne. Men neeeeide ... Hos de er det minst mulig engasjement som gjelder. Nå skal diskusjon.no begynne med det samme? For real? //// PPS: Hvis formålet er å hindre botter, så sett ett tak på 100 tomler eller noe sånt, da. Ferske kontoer, eller kontorer uten X antall innlegg kan kanskje få max 10 tomler, men da må dere være kjappe med å gi mer rettigheter så snart dere forstår at vi er reelle brukere! «Identifiser med BankID for 1000 nye tomler» 🤣😩🤯 Neste steg er å selge ekstra tomler såklart. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Det er virkelig irriterende. Når man går tom for likes må man isteden skrive poster som «Enig» eller «Dette» for å vise sin støtte og da kommer det ofte folk og hyler «spam» o.l. 3 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Når man går tom for likes, eller er redd for å gå tom for likes, må man altså spamme en masse unødvendige kommentarer "enig med deg", "bra", osv - og dette for å unngå spam? Høres jo lite gjennomtenkt ut 2 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 Et alternativ til å skrive "Enig" er jo å ikke skrive noe. Det kan anbefales. 2 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. oktober 2023 Del Skrevet 8. oktober 2023 (endret) :utakt skrev (1 minutt siden): Et alternativ til å skrive "Enig" er jo å ikke skrive noe. Det kan anbefales. Eller så kan man skrive det likevel, for å vise sin støtte. Problemet er at moderatorene liker det ikke. Endret 8. oktober 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå