Gå til innhold

Ny avgrensing på antal likes per dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
On 30.8.2023 at 8:51 PM, Gaea said:

Ja, det er bevisst, og det er likt for alle brukere. 

Hvis dette er bevisst virker det umiddelbart idiotiskt på meg i alle fall: Skal brukere ha en "kvote" på hvor mye vi har lov å engasjere oss her pr. dag?! Er det "storebror" som skal passe på at vi ikke er for aktive her, men kommer oss ut i frisk luft, spiser sundt og får nok søvn og så videre...?!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Abigor skrev (På 23.9.2023 den 11.56):

På samme måte som hvordan kan det å sende en epost være spam. Spam er ikke en, men mange.

Diskusjonen handler ikke om å like en post. Det handler om å like mange.

Så hva er egentlig max-grensen for hvor mange likes folk kan gi hver dag da? 

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (1 minutt siden):

Så hva er egentlig max-grensen for hvor mange likes folk kan gi hver dag da? 

Det lurer jeg også på. 

Hadde tenkt å gi deg en "tommel opp" for å illustrere at jeg liker spørsmålet ditt, og undrer på det samme. 

Meeen grunnet rasjonering på tomler, må jeg la være. Kanskje kommer det et annet innlegg jeg trenger "å like" senere?!

---

PS: kommentarsystemet til en del nettaviser (BT/E24/Aftenposten) har samme begrensning. Det er EKSTREMT plagsomt. I løpet av to artikler har jeg brukt opp alle tomlene mine den dagen. Fordi jeg synes mange innlegg er innsiktsfulle og gode. Dette liker jeg å belønne. Men neeeeide ... Hos de er det minst mulig engasjement som gjelder. 

Nå skal diskusjon.no begynne med det samme? For real?

////

PPS: Hvis formålet er å hindre botter, så sett ett tak på 100 tomler eller noe sånt, da. Ferske kontoer, eller kontorer uten X antall innlegg kan kanskje få max 10 tomler, men da må dere være kjappe med å gi mer rettigheter så snart dere forstår at vi er reelle brukere!

«Identifiser med BankID for 1000 nye tomler» 🤣😩🤯

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
22 minutes ago, qualbeen said:

Det lurer jeg også på. 

Hadde tenkt å gi deg en "tommel opp" for å illustrere at jeg liker spørsmålet ditt, og undrer på det samme. 

Meeen grunnet rasjonering på tomler, må jeg la være. Kanskje kommer det et annet innlegg jeg trenger "å like" senere?!

---

PS: kommentarsystemet til en del nettaviser (BT/E24/Aftenposten) har samme begrensning. Det er EKSTREMT plagsomt. I løpet av to artikler har jeg brukt opp alle tomlene mine den dagen. Fordi jeg synes mange innlegg er innsiktsfulle og gode. Dette liker jeg å belønne. Men neeeeide ... Hos de er det minst mulig engasjement som gjelder. 

Nå skal diskusjon.no begynne med det samme? For real?

////

PPS: Hvis formålet er å hindre botter, så sett ett tak på 100 tomler eller noe sånt, da. Ferske kontoer, eller kontorer uten X antall innlegg kan kanskje få max 10 tomler, men da må dere være kjappe med å gi mer rettigheter så snart dere forstår at vi er reelle brukere!

«Identifiser med BankID for 1000 nye tomler» 🤣😩🤯

Neste steg er å selge ekstra tomler såklart.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
:utakt skrev (1 minutt siden):

Et alternativ til å skrive "Enig" er jo å ikke skrive noe. 

Det kan anbefales. 

Eller så kan man skrive det likevel, for å vise sin støtte.

Problemet er at moderatorene liker det ikke.

Endret av Entern
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...