Tobba Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Har noen et par tips å komme med når det gjelder å komme igjennom en firewall? Har akkurat kjøpt meg et online spill som ikke funker pga at jeg bor i en studentby der en rekke porter er stenkt. Har hørt at det kan kansje funke med en proxy løsning!? Kan Http-tunnel være en løsning??? Spillet bruker port 47101-47104 og 47701-47704.. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Spør USIT om de kan åpne portene for deg. Alt annet er ikke lov. Lenke til kommentar
Tobba Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg sendte mail og spurte om de kunne åpne noen porter for meg, men det var visst uaktuelt. litt irriterende å kaste penger ut av vinduet Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Enig med deg. Da må du kjøre server hjemme hos deg på en av de portene som er åpne. Så må du få spillet til å bruke denne. Så kan venner bruke denne serveren med den porten du har satt opp. Dette fungerer ikke i alle spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå