gussen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 For info: Ulead har nylig lansert ny versjon av Ulead DVD Movie Factory, v.3 ! Klikk: Til nettsiden Ulead® DVD MovieFactory™ 3 Disc Creator lets you enter a whole new creative world of CD and DVD making. Burn movies, slideshows, data and music to CD or DVD in an instant. The wizard-style workflow makes CD and DVD creation fun and simple. This new and more powerful version of DVD MovieFactory features advanced burning and encoding capabilities. I følge nettsiden vil også Ulead DVD PictureShow snart lanseres i ny versjon i samarbeid med Disney Interactive (!), i.e. tilleggskomponenter som templates, grafikk og animasjon levert av Disney. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Kan ikke importere vob eller dvd -/+RW VR filer. Dermed ikke brukbart for meg som har Pioneer DVD opptaker. Letingen fortsetter....... [edit] en ting til... programmet støtter ikke DolbyDigital 2.0, så der er enda en grunn til at folk med pioneer DVD opptakere ikke kan bruke det. Endret 16. januar 2004 av picachu Lenke til kommentar
gussen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 ULEAD MOVIEFACTORY 3 DISC CREATOR Hvis du tar en titt på denne siden hos Ulead, vil du se at programmet kommer i to versjoner; standard versjon og "Disc Creator". Sistnevnte er kraftigere enn standardversjonen og støtter bla. Dolby Digital (AC-3) og import at +/- RW DVD filer m.m. Ta deg en titt! Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Bra gussen. Viste ikke det var 2 utgaver her. Blir noe å tenke på når jeg skaffer meg DVD-brenner. Noen som har erfaring med dette programmet i forhold til DVDlab og Adobe Encore osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå