*Magnus* Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hei skulle ta ut mitt NF7-S kort fra esken i dag.... jeg åpnet eskej. tok ut Hk'et fra posen så plutselig rammlet det ut noe fra korte... men vet ikke hva det er å hvor det skal være....... her er et bilde http://members.lycos.co.uk/diabloterror/OFP/P1010153.jpg Hvis det er noen som vet hva det er å hvor det skal være plz post - Takk Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 pluggen til digital lydutgang bak på kortet Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 pluggen til digital lydutgang bak på kortet yupp Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 AHH TAKKER nå sitter den på plass igjen takk for hurtig svar Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Spif utgangen. bare et "deksel" Ikke noe farlig viss det var det du trodde Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke farlig nei. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Spif utgangen. bare et "deksel" Ikke noe farlig viss det var det du trodde Og jeg spikker flis som vanlig. SPDIF som du referer til er en koaksial utgang. Dette er en optisk digital utgang. SPDIF = Sony Philips Digital InterFace Hilsen Spikkeren Spikkbert. Edit: Måtte nesten ha med forklaringen på ordet.... Endret 14. januar 2004 av jevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå