Barbeint Skrevet 5. august 2023 Del Skrevet 5. august 2023 (endret) Har blitt invitert til et vennepar i kveld.Det er ikke kleskode, skal ha jeans og t-skjorte på meg.Er det innfor å gå uten sokker, tenkte å bruke birkenstock, men regner med jeg må ta disse av når jeg kommer inn døra. Jeg har ikke hatt strømper på føttene på flere måneder, og kjenner at det er noe jeg ikke føler for, føttene mine er str 41, velstelte og brune. Hun jeg skal til kommer og går alltid uten strømper når hun er på besøk til meg.Jeg er mann btw, visst det skulle bety noe. Endret 5. august 2023 av Barbeint Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 5. august 2023 Del Skrevet 5. august 2023 Skulle vel gå greit, men husk det er noen som er veldig overbærende mot seg selv, og strenge mot andre. Så det er en sjanse for at hun reagerer på dine bare bein. Lenke til kommentar
Barbeint Skrevet 6. august 2023 Forfatter Del Skrevet 6. august 2023 Nepa skrev (11 timer siden): Skulle vel gå greit, men husk det er noen som er veldig overbærende mot seg selv, og strenge mot andre. Så det er en sjanse for at hun reagerer på dine bare bein. Det gikk fint, vi satt barbeint begge 2 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå