Deechon Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 Som beskrevet i tittelen, hva ser dere på for tiden? Hvis dere har sett eller har noe å anbefale så er dette tråden som gjelder. Jeg selv ser nå på Borettslaget på nrktv. Det er en gammel serie, men er veldig morsom og ekstremt underholdene. Bortsett fra det ser jeg på King of The Hill som også er ganske humoristisk av seg 😄 1 Lenke til kommentar
jokken91 Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 Siste serie her i huset er Familien Lykke på NRK, denne så vi etter Norsemen/Vikingar på netflix/NRK da mange av de samme skuspillere er med i begge Det er om du vil ha noe sånn type underholdning Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 9. august 2023 Del Skrevet 9. august 2023 Vikings Valhalla, før det så jeg på The Blacklist og Peaky Blinders. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 26. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg har begynt å se litt på anime igjen og fant tilfeldigvis en serie som heter "Monster" Den har virkelig imponert meg. Den er veldig "voksen" til anime å være og slår meg som en veldig mørk serie med en nifs undertone. https://www.imdb.com/title/tt0434706/ 2 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 26. oktober 2023 Del Skrevet 26. oktober 2023 Klovn på tv2 Play 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 12. november 2023 Del Skrevet 12. november 2023 Har nylig sjekket ut noen kjendisdokumentarer på Netflix som jeg synes egentlig var mer underholdene enn forventet. Folk som Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone, David Beckham, Robbie Williams har jeg aldri vært særlig opptatt av, men som kulturelle samtidsikoner er det interessant å se hva som foregikk bak kulissene og i hodene på disse under mer turbulente tider. En får da litt innblikk i selve menneskene bak personaene, og ikke minst hvordan det å være en superstjerne også har sine baksider. Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 I rent flertall her i huset har man blitt sittende og se på "Resident Alien". Relativt familievennlig om en fremmed som vil drepe mennesket. Mye god humor. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Klør i fingrene etter neste episode FaM og Slow Horses... Gi meg dem NÅ!! Lenke til kommentar
Alfred_A Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 13 minutes ago, Duriello said: Klør i fingrene etter neste episode FaM og Slow Horses... Gi meg dem NÅ!! Stjeler den. Gary Oldman er salgsargument i seg selv. Denne oppfølges som tid etter julematen! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Akkurat nå ser jeg ferdig screenere på Masters of The Air som kommer i januar, i tillegg til at jeg starta på sesong 3 av Slow Horses og så ferdig Blue Eyed Samurai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå