Yob tvaya mat' Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 Hey! Jeg lurer på om noen vet hvilke butikker som fører Diplom-Is sin TykirksPepper Is? Gjerne sleng ut en post om du har sett den i isdisken Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 (endret) Diplomisbilen har den, og med en stor klype salt mener jeg at jeg så en i isdisken på vår lokale Extra, men det er en del uker siden så jeg kan huske feil. Endret 4. august 2023 av Serpentbane Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg har kjøpt den på OBS. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. august 2023 Del Skrevet 4. august 2023 Yob tvaya mat' skrev (4 timer siden): Hey! Jeg lurer på om noen vet hvilke butikker som fører Diplom-Is sin TykirksPepper Is? Gjerne sleng ut en post om du har sett den i isdisken Kjøpe den på oda på nett fra mobil pc Oda Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) Yob tvaya mat' skrev (På 4.8.2023 den 2:41 PM): Hey! Jeg lurer på om noen vet hvilke butikker som fører Diplom-Is sin TykirksPepper Is? Gjerne sleng ut en post om du har sett den i isdisken Den isen prøvde jeg ikke så mange dager siden for første gang. Jeg ble litt små skuffet. Isen er for liten, vil gjerne ha den større. Og sterkheten er litt svak, etter min smak. Den er god, det er den. Personlig score: 6/10 Endret 22. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 (endret) Fazer sin lakrisis som jeg kjøpte i Sverige var betydelig bedre, husker ikke hva den het men hadde svart og rød innpakning Endret 16. oktober 2023 av Powertrainer Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 16. oktober 2023 Del Skrevet 16. oktober 2023 Fant den: https://world.openfoodfacts.org/product/6430064404461/salmiakki-fazer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå