Essem87 Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Heisann jeg lurer på hvordan 3d-ytelsen er på dette kortet? Og 2-d kvaliteten. Hvilket kort ville dere sammenligne dette med AGP? Jeg bruker PC-en mest til spill som CS,Empire Earth og hvis det går Max Payne,Return To Castle Wolfenstein Muligheter for overklokking? Takk for svar! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Heisann :smile: Jeg har GF2MX, og de spillene du nevnte går helt glimrende på mitt system. Kortet har, etter hva jeg har forstått, ikke de helt beste ytelsene lenger, (jeg fikk f.eks bare 1870 poeng i 3DMARKS2001, mens folk med top-of-the-art skjermkort ligger i området fra 5000 til 10000 poeng. Tror ikke denne testen har noe samsvar med ytelse i spill, men hva vet vel jeg :?: Det holder vel ut året, tenker jeg... A-Open AX4BSPRO 1500MHz P4 384MB SDRAM (knurr) WD 40GB Caviar 12,5GB husker ikke 3,2GB Drittbrenner GF2MX 400 175MHz/166MHz (tøft å skrive tall bak) Lenke til kommentar
pc-killer1317 Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Du bør være ekstremt forsiktig med PCI skjermkort. En kamerat har GF2MX400 PCI. Det ligger på 5-40fps i unreal tournament i direct3d. Det går greit i opengl. Så... skal du spille mange spill som bruker direct3d så er det nesten ubrukelig (det integrerte skjermkortet hans er raskere). Skal du spille spill som bruker opengl (bl.a. quake3) er det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå