Cilleron Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) jeg har planer om å skifte nortbridge-kjøleren på hovedkortet mitt, http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=433 men kjøleren sitter ikke i 2 skruer, men i en "ståltråd", noen som hvet hvordan jeg skal få montert uorginal kjøler uten å bruke termisk lim? edit tyrk-leif Endret 14. januar 2004 av Cilleron Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Visst det er riktig bilde da, så skjønner jeg ikke hvorfor du skal bytte det ut siden det er vifte på nortbridge siden. Den kjøler endel bedere enn passiv kjøling. Er det pgu av støy så skjønner jeg det. Går det ann og bøye den bakover? Elr opp... Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 skal hverken ha passiv eller viftekjøling, jeg har et komplett sett "asetec aquachill" problemet er at det ikke er hull i hovedkortet Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 ingen som vet noe om dette? har sendt mail til msi, og de vil ikke svare på spørsmål "som omhandler temaer som bryter med garanti" det eneste å feste en kjøler i, er 2 "ører" på hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå