Radhoo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe følgende: Tsunami (AMD) Denne kommer i AMD sier microplex Ac vannblokk, gpu (geforce 4) Ac vannblokk, chipset 2 X Ac vannblokk, disk, "aquadrive", Titan 4 meter Kuriyama, slange 3/8" - 1/2" OD: Er dette nok? Hva er det jeg mangler nå? Nipler osv. Vil ha det ryddig i mitt kab. Har dere noen forslag til hva mer jeg trenger? Alt blir kjøpt fra microplex.no Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Radiator + vifte, slangeklemmer, destilert vann, frostveske, vannpumpe, tror jeg har fått med det meste.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Radiator + vifte, slangeklemmer, destilert vann, frostveske, vannpumpe, tror jeg har fått med det meste.. Det følger med radiator, vifte og vannpumpe med i Tsunamisettet som forøvrig skulle ha kommet for leeeenge siden, men som av ukjente grunner ser ut til å bli kraftig forsinket. Nøyaktig beskrivelse av hva du får i settet finner du her. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Den kommer i neste uke fikk jeg vite fra microplex. Men hva med nipler? trenger jeg noen av dem? Trenger jeg noen av disse Endret 14. januar 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå