Simen1 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Jeg ser Microplex selger følgende pastaer med følgende spesifikasjoner (Termisk motstand oppgitt/omregnet til i °C-in2/Watt ved (0.001 inch layer) ) og priser: Arctic Silver Alumnia:. . . . 0.0100°C-in2/Watt . 85 kr for 14 gram Arctic Silver Cheramique: 0.0070°C-in2/Watt . 95 kr for 22 gram Arctic Silver 5:. . . . . . . . . 0.0045°C-in2/Watt 195 kr for 12 gram Betyr ikke dette at "Ceramique" gi desidert mest for pengene (krone/gram) og at forskjellen i termisk mostand mellom den og "5" er relativt liten. ("5" er 2/3 av "Ceramique") Jeg trenger ikke det ypperste av det ypperste, men en pasta som fungerer greit og kan brukes på så mangt. (trenger ganske mye) Er det noen andre norske nettsider som selger disse eller tilsvarende kjølepastaer billigere? (komplett?) For hvis ikke så må jeg regne inn porto i prisen. Endret 14. januar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Cheramique er vel lim, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Cheramique er vel lim, eller tar jeg feil nå? Arctic Silver har lim også men "ceramique" er ikke lim. (Det er vel basert på keram, tilsvarende slik som "5" er basert på sølv og "Alumnia" er basert på Aluminiumoksid) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Spørs vel hvor viktig den lille forskjellen er for deg. Har mye mer å si at du legger på rett. Der kan det bli store forskjeller. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 man får hva man betaler for her. Dvs AS5 er bedre enn de andre men også litt dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå