nekroman Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har lette etter noen innredningsprogrammer (til å innrede min nye leilighet), men det er bare mye søppel ute. Prøvd FurnishLite Home Plan Pro og Inneneinreichter (beste hittil, men på tysk-variant østerriker-tror jeg) Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
hs Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg tror du finner noe på IKEA.no. Lenke til kommentar
nekroman Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 IKEA har kun for kjøkken... Men det er veldig bra for Kjøkken, men det hjelper lite for f.eks bad. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Kjøp siste nummer av "Komputer for alle" (Nr. 2-2004)! Der følger det med en fullversjon av "Floorplan 3D" som er et genialt program... :-) Ok, ikke helt gratis:-) Blekka koster 59,50... Driver å tegner det nye huset mitt for øyeblikket, og mange detaljer kan hentes ned gratis fra Internett. Første etasje i 2D (Langt fra ferdig!): Peisestue i 3d: Du kan også montere opp lys og lage virkelig gode 3D bilder, spaser igjennom leiligheten osv.... Lykke til! :-) Endret 14. januar 2004 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå