Tele-Haj Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Noen som "husker tilbake" til windows 95? Har en gammal holk som er grei nok til sitt bruk. Problemet er at den ikke (les jeg) ikke klarer i få inn "PCI-brigde". Maskinen finner ikke driveren, og det gjør ikke jeg heller. Har tatt ut lydkort og modem. Modemet gikk greit å få på plass, men når jeg satte inn Soundblasterkortet, "oppdaget" maskinen ny programvare og innstallerte drivere for SKRIVERUTGANG. Noen som har hatt denne erfaringen.? Lenke til kommentar
ksnes Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Når jeg graver bakerst i hjernen mener jeg å huske at du må ha en fil som heter TX97.exe eller noe sånt, i denne filen ligger drivere for pci-bridge o.l. Søk etter filen på nettet. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Du må nok finne driverene til hovedkortet ditt. Søk etter det på nettet og se om du finner Windows 95 drivere til ditt hovedkort. Når du først er begynnt så kan du vel laste ned andre oppdaterte drivere til andre ting som; lydkort, skjermkort, nettverkskort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå