Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lagerhall for Bil/MC/Campingvogn samt minilager

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter å tenker på å starte opp en bedrift utenfor Trondheim som skal tilby lagringstjenester for alt fra biler, maskiner, båter til minilager.

Plassen ligger ca 20 min fra Trondheim og rett ved E6.

Jeg tenker å investere i en stor isolert plasthall med mulighet for å dele av for boder til minilager.

For meg er det viktig at dette ser profesjonelt ut, frostfritt og overvåket område slik at folk kan tørre å lagre f.eks veteranbiler og båter her.

Tenker også etterhvert å kanskje få satt opp et selvvaskeanlegg, da folk kanskje ønsker å vaske bilen/campingvogna før lagring. Eller bare svippe innom for en kjapp bilvask når det først ligger så nært E6. Men dette blir isåfall viss bedriften går bra, bare leker litt med tanken🤔

Har dere ville benyttet dere av en slik tjeneste, og er det viktig for dere at området ser i orden ut og byr på bade lagring av store kjøretøy til flyttelass i egne boder?

Denne hallen vil synes godt fra vegen med stor firmalogo og skilting før avkjøring. Nettside og promotering på FB og andre sosiale medier vil bli gjort og utførelsen på dette med reklamering er viktig for meg at dette ser skikkelig ut.

Kom gjerne med innspill om hva dere hadde satt pris på og hva er viktig for akkurat DEG om du skal lagre noe som er verdifullt for deg! Tar gjerne mot kritikk til tanken på prosjektet, tror dere dette kan være lønnsomt?😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikring av området ville jeg sett på.

Sikring vil være at det er en boligblokk inntil der mange vil kunne registrere eventuelt innbrudd.

Mer avsides at det er en metallport på veien, og i det minste et basis høyt gjerde rundt. Altså mekanismer som forsinker tyveri noe. Å bryte seg inn i plasthaller vil gå ganske raskt og støyfritt. For lagerrom inne, er det da tenkt containere innendørs?

Overvåking og responstid før noen rekker å være der er viktig. Kriminelle vil alltid vurdere hvor raskt de kan bryte seg inn og tid de har før noen trolig dukker opp der.

Forsikring kan være tema for noen. Tyveri/skadeverk/trygghet er oftest tema nr 1.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Ja sikring av området vil være en viktig faktor da området ligger utenfor tett beboet strøk og på en landbrukseiendom. Tenker da på høye gjerder rundt området og en bom med eventuelt en kode/app slik at det ikke er mulig for uvedkommende å komme inn.

Angående minilageret inne i hallen er tanken og ha flere boder kledd me noe så enkelt som sponplater og dører med kodelås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...