Trulss Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Vi skal ha gjester fra en annen verdensdel i sommerhuset og har i den forbindelse ordnet en mobil med sim-kort for databruk. Jeg har også kjøpt en ny chromecast og tenkt å kjøpe iptv i gråmarkedet til deres formål på alilbaba eller noe. Har forstått at det kan være lurt å skjule bruk og lurer på hvordan jeg best mulig gjør dette. Bør jeg installere vpn og skal jeg gjøre dette på mobilen eller chromecasten (helst ikke TV da det er så knotete)? Så har jeg hørt noe om DNS og at man må ha noe som skjuler dette i tillegg? Her aner jeg ikke hva jeg snakker om å trenger litt bistand. Lenke til kommentar
Smygel Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 vist det er den nye chromecasten med fjernkontroll. så har eg både vpn og iptv på den funger veldig bra🙂 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 31. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2023 Smygel skrev (1 time siden): vist det er den nye chromecasten med fjernkontroll. så har eg både vpn og iptv på den funger veldig bra🙂 Hvlken vpn tilbyder bruker du? Man får kanskje kjøpt iptv med vpn. Jeg får sjekke ut litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå