radisson Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Hei, har et lite ønske - ikke så glad eller flink til å kjøre bil selv - men syns det er ganske underholdende og en smule terapeutisk å se på ting som bergensbanen minutt for minutt og andre lange bilturer. savner dashcam-videoer over dette på Youtube, f.eks E134 over haukelifjell E6 fra nord til sør E39 E18 E16 over filefjell og ellers andre kjente veistrekninger, Håper noen føler kallet men mistenker at personvern er en årsak til at det er så lite av dette? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Der ligger endel fra noen vogntog på youtube. Jeg har noen få videoer fra Vestland ute. F.eks med å søke etter Norway og driving. Endret 31. juli 2023 av Habla Møberg Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Her er en polakk som kjører vogntog i Norge. Har mengder med fine videoer. 1 Lenke til kommentar
radisson Skrevet 1. august 2023 Forfatter Del Skrevet 1. august 2023 @Habla Møberg takker for nyttige svar, følger han men også et inderlig ønske om en mer helhetlig reise 😀 1 Lenke til kommentar
Chr1stian Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Sjekk https://www.youtube.com/@Teslabjorn4k og evt skru av lyden på videoer fra: https://www.youtube.com/@TeslabjornLive24 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Ja, det du spør etter finnes nok ikke i fleng. Det krever litt utstyr å lagre timesvis med video i god kvalitet, og det tar jo vinter og våtter og litt til å laste det opp til youtube. Men neste gang jeg skal på tur over noen fjellstrekk skal jeg vurdere å filme hele veien, og laste opp på YT. Blir neppe i år, men neste år.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 (endret) @mrtobbs Endret 1. august 2023 av ^fmj 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå