Spillredaksjonen Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Desse spela gler vi oss til i august Eit digert rollespel, ein musikal, mykje magi og mange monster står på menyen denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
phraze Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Aldri spilt Baldurs Gate før, men må innrømme at 3'ern frister... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 BG3 virker interessant. Har greid å holde meg unna EA versjonen. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Det skal bli artig å endelig prøve et Armored core spill, det der virkelig bra ut. Baldurs Gate 3 også Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg er snart 50 år, har spilt D&D siden tidlig 80-tall og vokst opp med Baldurs Gate, Eye of the Beholder, Ultima, Bard's Tale m.m. Problemet jeg har med dagens RPG'er som kommer ut er at de rett og slett er FOR detaljfokuserte. Det blir for mye dialog som skal leses, for mange abilities man skal ta stilling til (før man i det hele tatt vet hva spillet fokuserer på). Ser ut som BG3 også går denne veien, og da blir det nok ikke til at jeg orker å sette av noen måneder på å fordype meg i spillet. (I min alder kan man kan ikke ta en lengre pause, uten at man mister historien og gameplayet, og nesten må starte på nytt når man kommer tilbake...) 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Shadow Gambit er bankers. AC er kanskje interessant, men eg vil sjå korleis det blir motteke. Serien har ikkje vore på radaren før no, og det er kun aktuelt fordi det er utvikla av From Software. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Armored core ser fett som faen ut =D Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Enig i at Armored Core ser meget nice ut. Gleder meg til Marble It Up! Ultra. Spilte mye Marble Blast Ultra på Xbox 360 back in the day. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Sea Of Stars ser koselig ut, blir nok et kjøp Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 RookieNO skrev (17 timer siden): Jeg er snart 50 år, har spilt D&D siden tidlig 80-tall og vokst opp med Baldurs Gate, Eye of the Beholder, Ultima, Bard's Tale m.m. Problemet jeg har med dagens RPG'er som kommer ut er at de rett og slett er FOR detaljfokuserte. Det blir for mye dialog som skal leses, for mange abilities man skal ta stilling til (før man i det hele tatt vet hva spillet fokuserer på). Ser ut som BG3 også går denne veien, og da blir det nok ikke til at jeg orker å sette av noen måneder på å fordype meg i spillet. (I min alder kan man kan ikke ta en lengre pause, uten at man mister historien og gameplayet, og nesten må starte på nytt når man kommer tilbake...) Er ikke like dreven eller erfaren som deg, men har akkurat samme inntrykk. Det blir for mye greier å finne ut av rett og slett. Opplever ofte at alle disse detaljene egentlig ikke gir noe verdi til selve spillet. Jeg vet ikke hvilket versjon av d&d reglene bg3 baserer seg på, men jeg var veldig godt fornøyd med 3 (eller var det 3,5) som bg2 og neverwinter spillene var basert på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå