Gå til innhold

Er det virkelig ikke mulig.......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt sykt at Nokia ikke støtter lyd formatet som støttes av ALLE andre telefoner som har MMS. Det irriterer meg så grenseløst at jeg skal kvitte meg med 6600 dritet så fort Sendo X kommer ut.

Mange som sier det er mulig sende midi filer i mms med de forskjellige file explores som kan installeres på 6600, men dette går iallefall ikke an på min 6600 og andres 6600'er.

BS !!!

Dagens agresjon er ute .. pjhuu ..

Lenke til kommentar
nei det går ikke med fexplorer heller...... får feilmeldinga : kan ikke sette inn objekt, format støttes ikke.......

IAK

Jeg har sendt mange midi filer, det var merkelig :dontgetit:

Da må det finnes flere versjoner av Nokia 6600 eller.no

Helt sikker på at du har sendt MIDI i MMS ? Det er fult mulig å sende midi med bluetooth men altså ikke med mms. Iallefall ikke med min telefon.

Kan du sende meg den midi filen som du klarer å sende med mms . (på email)

Endret av bergetun
Lenke til kommentar

Det funker ikke å sende som MMS nei.

Men vi kan huske på at dette har Nokia gjort med vilje.

Grunnen er hindring er spredning av kopibeskyttet materiale, eller noe i den dur.

Så Sony ericcson kan for så vidt bli saksøkt av ringetone produsenter for medvirkning til spredning av kopibeskyttet materiale eller noe sånt. Og et tap i en slik rettsak ville nok svidd, selv for et så stort selskap.

Men ja, det er teit at Nokia ikke støtter sending av midi.

Lenke til kommentar
Det funker ikke å sende som MMS nei.

Men vi kan huske på at dette har Nokia gjort med vilje.

Grunnen er hindring er spredning av kopibeskyttet materiale, eller noe i den dur.

Så Sony ericcson kan for så vidt bli saksøkt av ringetone produsenter for medvirkning til spredning av kopibeskyttet materiale eller noe sånt. Og et tap i en slik rettsak ville nok svidd, selv for et så stort selskap.

Men ja, det er teit at Nokia ikke støtter sending av midi.

På SE kan man ikke sende kopi beskyttet midi filer. Man kan se om midi filen er kopi beskyttet ved å velge properties eller.no på midi filen.

Hvorfor kunne ikke Nokia ha gjort det på den måten da ?

Det er jo ikke snakk om at SE kan sende midi og Nokia ikke kan, det er jo faktisk bare Nokia av andre mobilprodusenter som støtter MMS som ikke kan sende MIDI filer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...