kingvald Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er dette ikke mulig med Nokia 7650, 3650, 6600? har lest at det skal la seg gjøre med seleQ, Ringtone studio mf., men dette virker ikke på min 7650..... Ser også at MMS_It - http://dias.aueb.gr/~p3010094/tinkering/symbian.html - skal kunne sende mms m/midi filer, men får ikke testa det da programmet er på gresk! Det må da kunne la seg gjøre? IAK Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jo du kan sende midi filer med fexplorer! Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 nei det går ikke med fexplorer heller...... får feilmeldinga : kan ikke sette inn objekt, format støttes ikke....... IAK Lenke til kommentar
kingvald Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Okei, så alle her med 7650, 3650, 6600 er ikke i stand til å sende mms m/midi og er fornøyd med det? IAK Lenke til kommentar
HKS Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Okei, så alle her med 7650, 3650, 6600 er ikke i stand til å sende mms m/midi og er fornøyd med det? Dette er et eksempel på Nokia sin handicap MMS.... Går helt fint å sende MIDI filer med Sony Ericsson telefoner! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er helt sykt at Nokia ikke støtter lyd formatet som støttes av ALLE andre telefoner som har MMS. Det irriterer meg så grenseløst at jeg skal kvitte meg med 6600 dritet så fort Sendo X kommer ut. Mange som sier det er mulig sende midi filer i mms med de forskjellige file explores som kan installeres på 6600, men dette går iallefall ikke an på min 6600 og andres 6600'er. BS !!! Dagens agresjon er ute .. pjhuu .. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bla bla bla... Syte syte! Hørte om et program som lar deg sende midi i mms, men det er ikke på engelsk, så da er det til ingen nytte. OJ, det ble nevnt lenger opp ser jeg. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 nei det går ikke med fexplorer heller...... får feilmeldinga : kan ikke sette inn objekt, format støttes ikke....... IAK Jeg har sendt mange midi filer, det var merkelig Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor kult er det å sende midi egentlig? Kan ikke si jeg har gjort det noen gang Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Moi har gjort det mange ganger, men da med en P800 til 6600, T610 og SX1 via Bluetooth... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) nei det går ikke med fexplorer heller...... får feilmeldinga : kan ikke sette inn objekt, format støttes ikke....... IAK Jeg har sendt mange midi filer, det var merkelig Da må det finnes flere versjoner av Nokia 6600 eller.no Helt sikker på at du har sendt MIDI i MMS ? Det er fult mulig å sende midi med bluetooth men altså ikke med mms. Iallefall ikke med min telefon. Kan du sende meg den midi filen som du klarer å sende med mms . (på email) Endret 15. januar 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Mulig det var med 3650, men ganske sikker på at det var via mms(skulle gjerne ha gått å prøvd, men 3650'en min ble nettopp stjålen) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har du ike sluttet å bruke den? siden du har 6600?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Jo, det er en stund siden jeg har brukt min gamle 3650 nå. Men men for forsikrings pengene skal jeg kjøpe en p900 Endret 15. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 argh dette irriterte meg også skulle sende en midi fil eller en ringetone da på MMS, vakke mulig å lagre lyden som ringetone, det var da t6120-t610, ordna det over bluetoothe da.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det funker ikke å sende som MMS nei. Men vi kan huske på at dette har Nokia gjort med vilje. Grunnen er hindring er spredning av kopibeskyttet materiale, eller noe i den dur. Så Sony ericcson kan for så vidt bli saksøkt av ringetone produsenter for medvirkning til spredning av kopibeskyttet materiale eller noe sånt. Og et tap i en slik rettsak ville nok svidd, selv for et så stort selskap. Men ja, det er teit at Nokia ikke støtter sending av midi. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 hvorfor skal dem hindre det, viss man lager en egen kul ringetone på datan og eller på mobilen så burde det gå ann å spre den til venner? dette blir jo det samma som å dele filer på nettet bare mye mere primitivt da... heh.. Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sitter her med min N7650 og Ringtone Studio innstallert. Får fint til å sende *.mid filer som MMS jeg. Kanskje det har noe med Firmware versonen du har. Jeg har den siste; 5.06... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det funker ikke å sende som MMS nei. Men vi kan huske på at dette har Nokia gjort med vilje. Grunnen er hindring er spredning av kopibeskyttet materiale, eller noe i den dur. Så Sony ericcson kan for så vidt bli saksøkt av ringetone produsenter for medvirkning til spredning av kopibeskyttet materiale eller noe sånt. Og et tap i en slik rettsak ville nok svidd, selv for et så stort selskap. Men ja, det er teit at Nokia ikke støtter sending av midi. På SE kan man ikke sende kopi beskyttet midi filer. Man kan se om midi filen er kopi beskyttet ved å velge properties eller.no på midi filen. Hvorfor kunne ikke Nokia ha gjort det på den måten da ? Det er jo ikke snakk om at SE kan sende midi og Nokia ikke kan, det er jo faktisk bare Nokia av andre mobilprodusenter som støtter MMS som ikke kan sende MIDI filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå