Barbeint Skrevet 31. august 2023 Forfatter Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Slettet-Lk8eL7iw skrev (På 29.8.2023 den 19.57): Det gjør jeg jo også, om du ikke tok det med legoen i går som en kødd så er det i overkant nærtagen. Men samme det, du skal få lov til å ha de meningene du vil. Lykke til med å gå barbeint Takk, se der var det så vanskelig Endret 31. august 2023 av Barbeint Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Bryr meg ikke nevneverdig. Vil nok stusse over at du går barbeint høst - tidlig vår. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 31. august 2023 Del Skrevet 31. august 2023 Tja. Har du velstelte og rene føtter, hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Men nå er nok vi som bor i dette huset i overkant liberale. Så her kan du sprette & hoppe rundt splitter naken om du føler for det... Samtidig forstår jeg at folk kan reagere. For meg blir det litt i amme-kategorien. Mange blir støtt av en løs & åpen pupp. Vil tro det samme gjelder føtter i fri vigør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå