Gå til innhold

ID Software


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg for min del synes at Heretic 2 (eller var det hexen?) var ganske bra jeg.. Men den gang da. Var i alle fall noe med sauer og skyte over en mur med katapult og noe greier. Dette begynner å bli en stund siden dette.

Ja det var Hexen 2, Det begynner å bli noen år siden. Men eg syns det var kult den tiden. Trur det kunne blidd bra med en nr 3 av disse gamle spillene.

 

Eg vet ikke om noen slike lignede voldelige fsp spill som Heretic og Hexen ( ihvertfall ikke med moderne grafikk). Utenom Morrowind da, det e jo bra, men synd den ikke har noen multiplayer slik som Heretic og Hexen.

Lenke til kommentar

Lager Raven ennå det X-men konsoll spillet de holdt på med?

 

Uansett, jeg tror det blir mer Heretic og Hexen snart nok(Etter Quake 4). Ingen av de spillene solgte dårlig, og Raven har lenge sagt at de vil gjerne jobbe med sine egne titler igjen(Lenge har de jo bare hatt lisensierte titler som Star Trek: Elite Force, Star Wars: Jedi Knight 2 & 3, SOF 1 & 2, Quake 4, og X-men), så man skal ikke se bort i fra det. Men... jeg må ærlig innrømme at jeg synes Raven sine spill har tapt seg litt de siste årene. Nå har jeg ikke prøvd Jedi Academy ennå, men JK 2 og SoF 2 var langt fra de heteste spillene Raven har laget.

 

Elyas Machera: Jo da, de ligner en del på hverandre. Med et lite unntak av Heretic 2 som styres fra tredje persons synsvinkel. Det var vel det første spillet som brukte FPS styring til et tredje persons synsvinkel action spill. Ikke det at det er noe positivt med den løsningen, men spillet har i alle fall hatt stor effekt på mange spill senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...