Qwark Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 går det an på nooen måte og klippe ut tekst i acrobat reader og lime i inn i word? har en god del tekst som eg skal overføre i forbindelse med en prosjektoppgave så trenger eg en del statistik som er i en pdf fil.... Må man skrive alt for hånd? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 går det an på nooen måte og klippe ut tekst i acrobat reader og lime i inn i word? har en god del tekst som eg skal overføre i forbindelse med en prosjektoppgave så trenger eg en del statistik som er i en pdf fil.... Må man skrive alt for hånd? Det går fint det... Men du kan ikkje skrive noe i Acrobat Reader, da kreves Acrobat. Har du egentlig prøvd? Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 ja. Hvordan merke den teksten som man skal ha? får jo bare opp den håda som man kan flytte dokumentet opp og ned. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 På verktøylinjen finner du en "T". Klikk på den og prøv på nytt! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er vel bare nyeste Acrobat Reader som har denne funksjonen, tror den kom for et halvt års tid siden..? Last ned siste (gratis selvfølgelig). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei, det er ikke kun den nyeste versjonen som har tekstverktøyet (denne 'T'-en anderlin nevner). Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 takker. Har brukt acrobat reader svært lite, fint og kan lære no nytt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Elllers kan jo også mange OCR programmer lese og konvertere PDF filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå