Teppebanker Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 God kveld. Jeg flytter til Hønefoss til høsten. Skal i den anledning kjøpe kåk i prisklassen <4 mill. Hus/leilighet innenfor 3 km fra sentrum. Minst 3-roms og minst 66 m2. Er det noen steder jeg bør unngå? Jeg ønsker ingen MENA-land-naboer. (Middle East North Africa.) Lenke til kommentar
reCaptcha_senior Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 (endret) Teppebanker skrev (13 timer siden): Er det noen steder jeg bør unngå? Jeg ønsker ingen MENA-land-naboer. (Middle East North Africa.) Flytt til en hule i skogen. Samfunnet trenger ikke folk med sånne holdninger. Endret 30. juli 2023 av reCaptcha_senior 6 1 Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 reCaptcha_senior skrev (31 minutter siden): Flytt til hule i skogen. Samfunnet trenger ikke folk med sånne holdninger. En hule. (Norsk) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Nei. Tror faktisk ingen i Hønefoss vet hvem jeg er. 3 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Mulig du har noen fordommer eller negative erfaringer, men de er som de fleste folkeslag generelt hyggelig og vennlig. 3 Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Snikpellik skrev (10 minutter siden): Nei. Tror faktisk ingen i Hønefoss vet hvem jeg er. Da er det jammen meg på tide du gjør deg bemerket. Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 oddeh skrev (3 minutter siden): Mulig du har noen fordommer eller negative erfaringer, men de er som de fleste folkeslag generelt hyggelig og vennlig. Åh, gjesp. "Fordommer" seiler opp som det mest misbrukte ordet i vår tid. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Teppebanker skrev (4 minutter siden): Åh, gjesp. "Fordommer" seiler opp som det mest misbrukte ordet i vår tid. hehe, lykke til med huskjøp. Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Med en sånn arrogant holding du har, så tror jeg du ikke burde bli bekymret for det. 3 Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 oddeh skrev (1 time siden): hehe, lykke til med huskjøp. Takk, Señor. Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Littlecuriousme12 skrev (1 time siden): Med en sånn arrogant holding du har, så tror jeg du ikke burde bli bekymret for det. Jeg kondolerer. Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Kjøp deg et hus på landsbygda, det er den eneste måte å unngå galskapen på. Da kan man også dyrke egne grønnsaker, og om det er en lite jorde så kan man også ha et par husdyr. Greit nå som maten bare blir dyrere og dyrere, man vet tross alt ikke hvor det ender. Det kan bli kritisk. Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Musefella skrev (12 minutter siden): Kjøp deg et hus på landsbygda, det er den eneste måte å unngå galskapen på. Da kan man også dyrke egne grønnsaker, og om det er en lite jorde så kan man også ha et par husdyr. Greit nå som maten bare blir dyrere og dyrere, man vet tross alt ikke hvor det ender. Det kan bli kritisk. Antyder du at Hønefoss ikke er landsbygda? 😜 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Stenges av åpenbare grunner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg