jente18__ Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 (endret) Hei. jeg er på 1. plass på ventelisten på et studie i Høgskolen i Østfold, men det står at studiet trolig ikke blir etterfylt. Har fått plass i det samme studiet men i tromsø. Har veldig lyst til å komme in i HiØ, siden det er mindre enn en time fra hvor jeg bor i motsetning til Tromsø. Er det sjanse på at jeg kommer inn? Hva mener de med at studiet trolig ikke blir etterfylt? Er det noen som har kommet inn i studiet selvom det står at det ikke blir etterfylt? Endret 29. juli 2023 av jente18__ Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Tror det betyr at det er helt fult, og at de ikke tilbyr nye plasser om en ikke trekker seg. Siden du er på første, så kan det være at du kommer inn, men jeg ville ikke satset på det, når det er så sent i juli. Lenke til kommentar
sarah993 Skrevet 20. august 2023 Del Skrevet 20. august 2023 jente18__ skrev (På 29.7.2023 den 14.49): Hei. jeg er på 1. plass på ventelisten på et studie i Høgskolen i Østfold, men det står at studiet trolig ikke blir etterfylt. Har fått plass i det samme studiet men i tromsø. Har veldig lyst til å komme in i HiØ, siden det er mindre enn en time fra hvor jeg bor i motsetning til Tromsø. Er det sjanse på at jeg kommer inn? Hva mener de med at studiet trolig ikke blir etterfylt? Er det noen som har kommet inn i studiet selvom det står at det ikke blir etterfylt? kom du inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå