Spillredaksjonen Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Nicki Minaj og Snoop Dogg inntar Call of Duty 21 Savage og Lara Croft tar også turen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Denne tendensen så jeg ikke komme da jeg spilte Modern Warfare for første gang 😛 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Hvorfor gidde å ha et "militær tema" i COD i det hele tatt? COD og fortnite er vel nå nesten samme spill? 3 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. juli 2023 Del Skrevet 29. juli 2023 Gunfreak skrev (18 timer siden): Hvorfor gidde å ha et "militær tema" i COD i det hele tatt? COD og fortnite er vel nå nesten samme spill? Jeg har kjøpt mitt siste Cod, det har blitt tragisk. Lenke til kommentar
etreX Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Cod har liksom mangla noe de siste ti årene. Lite visste jeg at det var Nicky Minaj, superkrefter og rosa skins........... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 On 7/28/2023 at 6:26 PM, Gunfreak said: Hvorfor gidde å ha et "militær tema" i COD i det hele tatt? COD og fortnite er vel nå nesten samme spill? Kan vel legge BF i samme kurven.. Ser helt jævlig jalla ut, jeg forstår ikke hvem som syns disse klovnedraktene ser bedre ut enn ekte militæruniformer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 12 minutes ago, Kakeshoma said: Kan vel legge BF i samme kurven.. Ser helt jævlig jalla ut, jeg forstår ikke hvem som syns disse klovnedraktene ser bedre ut enn ekte militæruniformer. Selv venter jeg på dette Og i VR Dette Ikke noe gullvåpen og gule kjeledresser her. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Har plaget meg i Forza Horizon spillene også dette her. Klær og emotes bullshit. Når det kommer til Fortnite så blir det litt annerledes da det ikke forestiller enæt seriøst krigsspill. Men Minaj og Snoop Dog er jo gangsta🫣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå