Spillredaksjonen Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Microsoft slår hardt ned på emulering på Xbox – bannlyser konsoller og kontoer Miljøet anbefaler å slette alle emulatorer fra «retail mode». Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
neuraldebug Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Hvorfor får ikke jeg gjøre hva jeg vil med MIN konsoll? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Ja ikke sant, hvorfor får du ikke gjøre det du vil på DIN konsoll? Jeg kan gå online å kjøpe en mini pc å bruke i stuen til å emulere alt av konsoller fram til xbox 360, samt spille pc spill. Denne lille boksen er kraftigere en X/S. Fks Minisforum sine mini konsoller fra øverste hylle Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Slettet-Lk8eL7iw skrev: Ja ikke sant, hvorfor får du ikke gjøre det du vil på DIN konsoll? Jeg kan gå online å kjøpe en mini pc å bruke i stuen til å emulere alt av konsoller fram til xbox 360, samt spille pc spill. Denne lille boksen er kraftigere en X/S. Fks Minisforum sine mini konsoller fra øverste hylle Har du tips om en god mini-pc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Sjekk ut Retro Game Corps eller ETA PRIME på Youtube for anmeldelser av mini pcer og håndholdte konsoller. De Har haugevis av anmeldelser @Grimbeorn Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 (endret) Jeg lurer jo bittelitt på om dette nedenfor har noe med saken å gjøre ... https://www.gamer.no/artikler/antstream-arcade-leverer-1470-retrospill-til-xbox/516465 Endret 31. juli 2023 av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå