Deljo Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Hei! Etter at jeg fikk bilen tilbake fra verksted virker ikke bakrutevisker,vindusspyler og alle 12volt uttak/sigarett tenner, jeg er helt sikker på at disse virket før bilen var på verksted... Bilen var på verksted for å bytte lykt fremme da denne hadde kortsluttet pga kondens, hvis det har noe å si... Hva kan årsaken være, og hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Deljo skrev (3 timer siden): Hei! Etter at jeg fikk bilen tilbake fra verksted virker ikke bakrutevisker,vindusspyler og alle 12volt uttak/sigarett tenner, jeg er helt sikker på at disse virket før bilen var på verksted... Bilen var på verksted for å bytte lykt fremme da denne hadde kortsluttet pga kondens, hvis det har noe å si... Hva kan årsaken være, og hvordan kan jeg fikse det? Begynn med å sjekk sikringene og send en krass tilbakemelding til verkstedet. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Du trenger ikke å sjekke en dritt. Bare ring verkstedet og be dem fikse det. Lenke til kommentar
Deljo Skrevet 30. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2023 Powertrainer skrev (På 28.7.2023 den 1.07): Begynn med å sjekk sikringene og send en krass tilbakemelding til verkstedet. Har sjekket sikringene med multimetet.... ingenting feil med dem🙈😅 Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Deljo skrev (7 timer siden): Har sjekket sikringene med multimetet.... ingenting feil med dem🙈😅 Sikker på at du har spenning ut eller har du bare ohmet de? Du bør uansett klage til verksted selv om det er tvilsomt at de påtar seg noe skyld i det. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Får du noe form for varsel i instrumentpanelet? Lampe, melding om at noe ikke virker? Hvilken årsmodell og motor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå