Diskusjon.no Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Og kortbetaling. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Vil de kreve at de har en viss oppetid? Min erfaring er at 3/4 av alle ladestasjoner til enhver tid er i ustand. De er ikke merket "i ustand", de bare virker ikke. Om de gir en uforståelig feilmelding, eller on de bare krever at jeg skal koble til kabelen, noe jeg allerede har gjort, eventuelt ikke godtar chippen, appen eller hva det nå er, man kan aldri stole på at det virker. Om det bare er noen få ladere der, kan du banne på at det er opptatt og kø på den andre laderen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Er en lader du ikke kan lade med egentlig en lader? 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 4 hours ago, sedsberg said: Er en lader du ikke kan lade med egentlig en lader? Kommer nok an på hvem du spør og hva som egentlig gjelder, burde virke eller faktisk virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå