Spillredaksjonen Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Starfield-animasjonsfilmer forteller om livet i spillets største byer Se mer av New Atlantis, Akila City og Neon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Robotix Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 (endret) 100 000 000 Endret 26. juli 2023 av Robotix Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 Starfield ser ufattelig sjelløst og kjedelig ut, gi oss heller det neste elder scrolls til pc for faen! Lenke til kommentar
Alpred93 Skrevet 26. juli 2023 Del Skrevet 26. juli 2023 mkri96 skrev: Starfield ser ufattelig sjelløst og kjedelig ut, gi oss heller det neste elder scrolls til pc for faen! Nei. 2 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 mkri96 skrev: Starfield ser ufattelig sjelløst og kjedelig ut, gi oss heller det neste elder scrolls til pc for faen! Nei ! Vi er sulteforet på sci-fi RPGs , det meste skal absolutt foregå med øks og sverd . 2 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. juli 2023 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg var veldig gira når jeg hørte om "Elder Scrolls in space" siden jeg elsker sci-fi. MEn så leste jeg disse dev-bloggene og så ting som "Federation", "Space pirates", "A Las VEgas like system" og tenkte bare hvor uoriginalt dette hørtes ut. Men OK, gi dem en sjanse. Har ikke sett/hørt nok uansett. Så kom gameplay og story traileren... Alt skriker Hollywood reuse, og AAA spill reuse. Men nå, på toppen av alt dette, har vi navn som "New Atlantis" og "Neon." Kan det bli mer uoriginalt? JEBUZ! Fikk smaken i år på NMS via PSVR2 og ser ut jeg holder meg til det. VR gir jo den herlige innlevelsen og spillet er mer enn artig nok hittil(det lille jeg har hatt tid til). Er mye fett med Starfield og, da. Synes det med alle mulighetene med romskipene ser dritfett ut. Hvordan du kan dele opp mannskapet i forskjellige oppgaver osv. Men det er bare ikke nok for meg. Blir kresen med årene, altså. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 28. juli 2023 Del Skrevet 28. juli 2023 Blir spennende å se hva mod-miljøet kan gjøre med de tusenvis av planetene , spillet blir jo perfekt til modding . 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 1. august 2023 Del Skrevet 1. august 2023 Makan til surving i feltet her da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå