Diskusjon.no Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Google slapp i mars sin såkalte Nearby Share-funksjon for Windows i betaversjon.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
RadonReady Skrevet 21. juli 2023 Del Skrevet 21. juli 2023 (endret) Her er det åpenbart at forfatteren av artikkelen i Tek tar feil i sin påstand om at "AirDrop" for Android/Windows (skarp-versjonen) ble lansert 19 juli 2023, for skal man tro påstandene til de som virkelig har greie på det, dvs Android-entusiastene, så har Android hatt "AirDrop" i årevis, og fikk det mange år før iOS fikk det. Nå vet ikke jeg helt hvordan de regner der borte, for jeg ikke jeg så god i matematikk, men alt jeg vet er at AirDrop for Android/Android ble lansert i aug 2020, mens AirDrop for iOS ble lansert i juli 2011, og dermed kan sikkert oppegående lesere regne seg frem til hva som er riktig her, for ikke vet jeg. Forresten typisk forbannet dårlig gjort av Apple å lansere ny teknologi før den teknologien har rukket å bli skikkelig utbredt blant folk. Endret 21. juli 2023 av RadonReady Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå