Arctic Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei! Hva er den rimeligste måten og få TV-ut på en PC uten vanlig TV-ut på skjermkortet? Er eneste mulighet og bytte ut skjemkortet, eller finnes det former for "tv-kort-adapter" som kan plaseres i PCI? Evt, hva heter de, og hva koster de? Takk for svar! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Se på sidene til http://www.trust.com/computer/ Dette er ikke et PCI-kort, men en ekstra "klump" som du kobler mellom pc og monitor. Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 whow....ikke særlig billig da.... kjøp heller et tv kort, da blir det tv og tv-out.... :wink: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Den boksen er utrolig praktisk, den fungerer uten drivere, du kan koble den til en hvilken som helst pc, den er kul kul kul, den funker på den gamle pentiumen min som kjører bare dos ting, den funker i windowsxp, den funker i linux, men tv har jo sine begrensninger og du kan ikke kjøre forskjellig bilde til tven og skjermen, og du må passe på hz'en og oppløsningen.. men ellers er den fin:) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Takker. Jeg hadde det litt travelt da jeg spurte, siden det var for noen andre som ventet. Så jeg fant selv fram til disse adapterene like etter. Men prismessig er de på lik linje med et nytt skjermkort med TV-ut. Og når man kan selge det gamle i tillegg, dobble 3-D ytelsen med det nye, så tror jeg valget var tatt. Men uansett, takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå