Gå til innhold

Hva synes man om dette... (oppdatert)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig nice :D

eneste jeg kommer på er at du burde ha en avsluttning rundt siden, hvis du forstår hva jeg mener?

Tja... kanskje. Det hadde ikke gjort noe om du forklarte næremere.

Har sjekka hvordan du har fiksa mousover på menyen din Polecat, ser tøft ut det. Får se hva det blir til.

Lenke til kommentar

veldig fin side, flotte fargekomboer.

jeg lurer på om jeg ikke ville ha fortsatt den blå nedover hvor det står " Eirik Janssen © 2004". det virker liksom ikke helt ferdig..

kanskje litt kjedelig header og. virker som om du har roen på design så en litt sprekere header tror jeg at du kan fikse. :yes:

ellers ikke noe å sette fingen på.. toppers : :thumbup:

Lenke til kommentar
DETTE er kanskje  noe av det som han mente med å avslutte siden.

BAre et dårlig kjapt forslag.

mulig jeg forklarte meg litt dårlig, men dette ( http://home.no.net/tsmidt/hw/i-designs.jpg ) var det jeg mente.. (bare en ide altså, liker det for all del veldig bra som det er nå og..)

synes det blir en mer helhetlig følelse nå og..

kanskje hadde det vært stilig med en logo nedi hjørnet under "Eirik Janssen © 2004" og? hvem vet?

Edit, ble ikke så god kvalitet på bildet, men var bare for å vise

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
DETTE er kanskje  noe av det som han mente med å avslutte siden.

BAre et dårlig kjapt forslag.

mulig jeg forklarte meg litt dårlig, men dette ( http://home.no.net/tsmidt/hw/i-designs.jpg ) var det jeg mente.. (bare en ide altså, liker det for all del veldig bra som det er nå og..)

synes det blir en mer helhetlig følelse nå og..

kanskje hadde det vært stilig med en logo nedi hjørnet under "Eirik Janssen © 2004" og? hvem vet?

Edit, ble ikke så god kvalitet på bildet, men var bare for å vise

Den var egentlig ganske fin den der ja... skal se om jeg ikke bruker den - med noen små endringer nede i hjørnet. Takk for den! :yes:

Ellers veit jeg ikke om jeg har lyst til å gjøre noe med åpningen ved rosemalingen, er fornøyd med den. Skal se på headeren though...

Takk for "prisende" ord, kult at folk liker siden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...