Gå til innhold

Hva synes man om dette... (oppdatert)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Meget pent design, men; utrolig plagsomt at all grafikken laster seg på ny når man trykker på en link. Jeg sitter på 2mbit og jeg kan ikke tenke meg hvordan det er for folk med isdn eller tregt adsl.

Uansett, deilig design!

Lenke til kommentar
Meget pent design, men; utrolig plagsomt at all grafikken laster seg på ny når man trykker på en link. Jeg sitter på 2mbit og jeg kan ikke tenke meg hvordan det er for folk med isdn eller tregt adsl.

Uansett, deilig design!

Jepp, den laster rimelig treigt. Tror det er servern den ligger på, tror jeg skal legge alle bildefilene over på home.no eller noe.

Kult at folk liker sida foresten. :)

Ingen som har noen forslag til forbedringer eller lignende?

Lenke til kommentar

Uansett, deilig design!

Heh. Jeg sitter på en 6mbitslinje (ca.) og jeg syntes det gikk seint..

Lenke til kommentar
Ganske najs ja.

- Kanskje en litt "heftigere" mouseover på menyen..? Grei den som er nå, men kanskje litt anonym. Kanskje en svak endring av bgcolor som mouseover..?

- Teksten som står vertikalt i banneren er vanskelig å lese..

Teksten som står vertikalt i headeren er ikke der for at den skal leses, det er bare for å skille headern fra bakgrunnen. Men den kan sikkert gjøres lesbar om det er ønskelig...

Skal se litt på mouseover i menyen

Lenke til kommentar

Du har iallefall klart å bygge noe eget (håper jeg) som det har vært en lei trend for i det siste.

Hva jeg liker;

* Fargevalget

* Det der slør/blomstergreiene på høyresiden

* Oppsettet

Hva jeg _ikke_ liker;

* Disse. Om det skal være logo eller noe vet jeg ikke, men jeg likte dem iallefall ikke.

* "Infinite Designs" ser litt feilplassert ut (ikke midtstillt i høyden)

* "Version 3.0" ser litt crappy ut. Finn heller en pixel font til dette. Og det heter versjon på norsk, siden resten er på norsk.

* Oppsettet er helt greit, men det er noe feil med avslutningen på siden, uten at jeg helt kan sette fingeren på det.

Ang mouseover på menyen, kan du jo se hvordan jeg har løst det, da denne menyen minnet meg en del om min egen.

Alt i alt er det absolutt godkjent! :thumbup:

Lenke til kommentar

Polecat:

Designet er noe jeg har tegnet selv i skisseblokka mi, så ikke noe ripoff det der nei. :yes:

Grunnen til at det står version og home er at jeg først lagde siden på engelsk, dette er faktisk første siden jeg lager på norsk. Jeg er også enig at et eller annet ikke stemmer i bunnen, men jeg har ikke greid å lage noe som ser bedre ut.

Tøft at du liker rosemalinga på høyre siden, første gangen jeg har rosemalt noe i PS.

PT: jeg bruker php include ikke iframe.

Lenke til kommentar
Polecat:

Designet er noe jeg har tegnet selv i skisseblokka mi, så ikke noe ripoff det der nei. :yes:

Grunnen til at det står version og home er at jeg først lagde siden på engelsk, dette er faktisk første siden jeg lager på norsk. Jeg er også enig at et eller annet ikke stemmer i bunnen, men jeg har ikke greid å lage noe som ser bedre ut.

Tøft at du liker rosemalinga på høyre siden, første gangen jeg har rosemalt noe i PS.

Har ikke ymta at det var rip heller, for all del, men menyen var mye i samme stil som min egen, og siden mange har kommentert for dårlig mouseover tenkte jeg du kunne se hvordan _jeg_ har løst det. Ikke at det heller er riktig, men iallefall en metode.

Rosemalinga var som sagt pen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...