forhelvete Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Den lader for sakte.. finns det en lader man kan kjøpe som lader fort??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 https://eplehuset.no/belkin-30w-usb-c-pd-vegglader Merk det står iphone 13, så da må du ha 13 eller nyere for å få full effekt. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Ubrukelig er den vel ikke? Det går kanskje ikke så fort, men må alt gå så fort da? Jeg bruker fortsatt en eldgammel lader på min telefon. Tar flere timer å lade opp telefonen helt. Synes det er helt greit jeg. Og sannsynligvis bedre for batteriet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2023 Del Skrevet 19. juli 2023 Det står oppgitt hvor mange watt ladere kan gi. Høyere tall er raskere. Da kan du sammenlikne dem. Ladere som fulgte med gamle telefoner er ofte ikke de raskeste. Men det er like greit hvis du har god tid. Hurtiglading kan slite mer på batteriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå