Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Det var ikke slik for 1 time siden, i say nay! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Georgia sier min Word. Var ikke noe pent må jeg si Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Hvis dere er på mobil kan dere klikke "utseende" i footer og velge det gamle. Men da mister dere også den nye "night mode" knappen. 2 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 21 minutes ago, :utakt said: Hvis dere er på mobil kan dere klikke "utseende" i footer og velge det gamle. Men da mister dere også den nye "night mode" knappen. Takk det hjalp. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Det er bare fonten i trådtittelen i en tråd du reagerer på? Vi kan selvfølgelig skifte den tilbake, men generelt sett bør man være forberedt på, og bli vant med at vi kan komme til å gjøre slike justeringer i blant Denne gangen skjedde det i forbindelse med at vi uansett måtte bytte Diskusjon.no over til et felles malverk for Egmont-foraene. @Reg2000, @:utakt: ikke forvent at det gamle forumutseendet vil være tilgjengelig spesielt lenge. Det er bare midlertidig i en kort overgangsperiode. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 (endret) On 7/17/2023 at 11:39 PM, :utakt said: Hvis dere er på mobil kan dere klikke "utseende" i footer og velge det gamle. Men da mister dere også den nye "night mode" knappen. Hvor er denne night mode knappen? Lett overtalt inne på min profil men kan ikke se noe. På Safari via iPhone hvis det hjelper. Edit: trykket på tannhjulet i bunnen med uhel og det var visst knappen haha! Trengs noe tekst eller en slider for bedre synlighet, eventuelt at denne flyttes til profil-innstillingene. Endret 20. juli 2023 av The Very End Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 TSP skrev (46 minutter siden): @Reg2000, @:utakt: ikke forvent at det gamle forumutseendet vil være tilgjengelig spesielt lenge. Det er bare midlertidig i en kort overgangsperiode. Må si at jeg foretrekker det gamle når det kommer til mobil i hvert fall. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 1 hour ago, TSP said: Det er bare fonten i trådtittelen i en tråd du reagerer på? Vi kan selvfølgelig skifte den tilbake, men generelt sett bør man være forberedt på, og bli vant med at vi kan komme til å gjøre slike justeringer i blant Det bør hvert fall være mulig å se om siste post er lest eller ikke i oversikten over siste innlegg. Typ bold ved ulest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå