steinrawr Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 (endret) Hei og hopp. Jeg har en gammel steketakke hvor potensiometeret / regulatoren / bryteren / eller hva enn denne bryteren som justerer varmen vanligvis kalles har tatt kvelden. Takka er nok 25-30 år gammel, på 2000w, så det er litt vel heftig å kjøre den på full guffe med en enkel av/på bryter; Da blir alt som stekes på den bare brent. Jeg har søkt gjennom elektroimportøren sine websider etter "regulator" "potensiometer" "vridebryter" "dimmer" osv, men finner ingenting som virker lovende, og tror kanskje jeg må vite nøyaktig hva denne bryteren faktisk kalles. Når jeg søker på delenummeret på den bryteren jeg har finner jeg heller ingenting. Jeg har lett litt på ebay og amazon også, men sliter litt med å spesifisere søket mitt. Bryteren må ikke passe fysisk i det originale hullet i takka. Det kan gjerne være en løsning med regulering på ledningen. Endret 16. juli 2023 av steinrawr ekstra bilde Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Kan du vise bilde av andre siden, dvs tilkoblinger. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 16. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2023 Har lagt inn i første post. Fem terminaler, nummerert fra øverst til venstre: 7, 2, 5 Nede fra venstre: 3, 6 Den er merket med T125 Bare fire terminaler var i bruk, så vidt jeg kan huske. 3 og 6 var koblet til L/N 5 og 7 var koblet til last. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Noe ala denne? Om den passer 100% vet jeg ikke, må eventuelt kontakte selger. https://www.meteor.no/produkt/energiregulator-m-knapp-for-meteor-steketakke/ 2 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 16. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2023 KVTL skrev (31 minutter siden): Noe ala denne? Om den passer 100% vet jeg ikke, må eventuelt kontakte selger. https://www.meteor.no/produkt/energiregulator-m-knapp-for-meteor-steketakke/ Ser temmelig identisk ut. takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå