gustav2 Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Jeg tror det sikkert blir mer publikum Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Lignende diskuteres allerede i andre samletråder her. Du vil sannsynligvis få mer respons der enn ved å lage en egen tråd bare for et enkelt spørsmål. Vi er veldig glad i samletråder i fotballdelen av forumet 😉 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2023 Del Skrevet 20. juli 2023 Nei. MLS klarer seg fint uten en aldrende Messi. Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Det tviler jeg på. Og ærlig talt, så tviler jeg på om fotball noensinne kommer til å bli en stor folkesport i Amerika. Når store profiler så som Johan Cruyff, Franz Beckenbauer og Pele begynte og spille for New York Cosmos mot slutten av 70-tallet, så var det (i følge mange eksperter) bare et tidsspørsmål før fotball ble stort der borte, og når Amerika var arrangør for VM i 94, så ville fotball snart bli den største sporten i statene. Og jeg tror ikke at Messi`s inntog i MLS i en alder av 36/37 år kommer til å utgjøre noen forskjell, hverken på kort eller lang sikt. Amerikanernes kultur i fht sport er helt annerledes enn hva vi er vandt med her i Norge/Europa, eller i syd-Amerika. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar KANE2009 skrev (På 16.7.2023 den 11:10 AM): Lignende diskuteres allerede i andre samletråder her. Du vil sannsynligvis få mer respons der enn ved å lage en egen tråd bare for et enkelt spørsmål. Vi er veldig glad i samletråder i fotballdelen av forumet 😉 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå